Volgers

zondag 30 mei 2010

Strawberry Shortcake

Het Aardbeienmeisje of strawberry shortcake,
Dit is een digitale stempel van Diny Sprakel  http://creadin.blogspot.com/ ,
waar wij [ de volgers ] gebruik van mochten maken.
Als wij er een kaart van maakten zou ze eind juni
voor de leukste een prijsje aan uitreiken,
dit is mijn eerste bijdrage ooit aan een wedstrijd
en ik hoop dat jullie hem leuk vinden.
Aangezien ik maar 5 copic heb, heb ik ook met lyra aquarelkrijtjes
ingekleurd, wat heel moeilijk was want daar loste de inkt van de
uitgeprinte digitale stempel ook op.
Maar ik vind hem zelf wel geslaagd , hopelijk jullie ook.


Materialen; scrappapier van my minds eye [ wild asparagus ],
scrappapier marianne's design, kant, bedel blaadje, organzalintje,
halve parels, creatables van marianne's design,
double do hoekstans, bloemenpons nellie snellen,
cuttlebug, nestabilities large deckled rectangles,
3D kit, collal fotolijm, copic markers, lyra aquarelkrijtjes.
waterpen, witte gelpen.












5 opmerkingen:

Diny Sprakel zei

Hallo Karin, ik heb je bericht gelezen en vind je kaart er goed uitzien. Fijn dat je hebt mee gedaan. Als jij zou winnen weet ik wel wat ik geven zal. Raad eens?
Groet Diny

Marian zei

Wat een plaatje en ook dat plaatje!

Elizabeth zei

Schitterende kaart!! Ik heb ergens gelezen( ik weet niet meer waar), dat als je de print met je heattool droogt en weer even wacht en dan zo een paar keer opnieuw, je zelfs kan aquarellen.
Ik heb trouwens ook meegedaan.

xxxtglxxx zei

Strawberry shortcake is very cute, and the charm is lovely. Great colouring, love the spotty paper, flowers and really sweet colours. Easel cards rock! :D xxhugs alison xx

Crissy Armstrong zei

This is ever so sweet. I just love the way you did the flowers and the beautiful colours!