Volgers

zaterdag 11 december 2010

Award


Zo dames deze award heb ik vandaag ontvangen van 3DNadia,
heel erg lief en leuk maar nu moet ik 8 dingen vertellen over mij;



nou hier zijn ze dan;

1]   ben volgend jaar  25 jaar getrouwd
2]   ben verslaafd aan films
3]  kaarten maken
4]  aan bloggen
5]  favoriete film die ik elk jaar kijk met kerst is Lord of the Rings
6]  agathe christie boeken lezen
7]  ik heb een hechte vriendinnen groep
8]  volgend jaar wordt ik, je geloofd het niet 50

hehehehehe ik heb er 8 
nou deze award aan 8 volgers door geven.



zo dames pak je award en maak er iets moois van
So ladies take your award and make something beautiful from it

Groetjes Karin / Greetings Karin

6 opmerkingen:

Teri zei

Aw, bless you hun!
Will have to think about some interesting stuff. . .!
Have agreat weekend!
Hugs,
Teri x

Donna Heber zei

Hi Karin,

Thank you so much for the blog award! You are so sweet. I'm getting to know you better with these posts.

Wil zei

ohhhhh wat leuk :) Dankjewel.Dit is mijn eerste award dus moet nog even kijken hoe dat werkt.Maar als ik het goed begrijp moet ik het het awardplaatje van je blog op de mijne zetten en 8 dingen over mijzelf vertellen en dan doorgeven. Maar ik heb maar 7 volgers :( en moet het aan 8 doorgeven,hoe los ik dat op.

Kathy Bradley zei

Oh my gosh, an award from you - holy smokes - I am so honored that you gave me an award! I mean you are so, so very talented and I got an award from you - that means the world to me!! I wish you could see me, I am doing a happy dance all around!! My husband thinks I have gone crazy! Thank you, Karin, from the bottom of my heart. To get an award is wonderful, but to get it from such a talented lady - means the world to me!!!!!

Artesania zei

Thank you so much for this nice Blogaward, i am enchanted.This weekend i was so busy,we have some visitors and i get the Scorpal metric! Then i start, because all the all the interessting things are in Inch.The time is running and my next Dt is waiting.I love Lord ofthe rings too,and i went to the cinema for the triple feature 12 hours in the cinema!!!Agatha Christies crime -delicious to read and the movies are amazing.
Dear Karin to get a award from you is a surprise for me and i give you a big bear hug!
I like your cards so much and always you are so busy,sometimes i get not so much time as i wanted.I try......
Hugs Gudrun

redscrap zei

gefeliciteerd met je award, super toch!
groetjes mina