Volgers

vrijdag 13 januari 2012

google chrome


Goedemiddag bloggers zoals jullie in het vorige 
bericht hadden  kunnen lezen kon ik en vele met mij op
 vele plaatsen geen reactie's geven.
Nou had ik al google chrome geinstaleerd maar ik gebruikt het niet.
Nu doe ik dat wel en kan overal nu weer reactie's geven.
Alleen het nadeel is je moet alles weer opnieuw opslaan 
en ze hebben geen favorieten meer maar bladwijzer heet dat
voortaan.
Als je google chrome hebt kijk dan bovenin rechts,
daar staat een soort tangetje daar klik je op 
als je had vast wil zetten in een map.
Klik op het sterretje daar staat de naam van het blog
en druk dan op klaar.
Ik hoop dat er vele geholpen zijn zo.
Kijk naar mijn kaart onder deze blog post.




2 opmerkingen:

Unknown zei

Ja, daarmee kan het ook perfect! Werk ik ook altijd mee, eigenlijk nagenoeg zonder problemen, maar soms moet ik toch ook nog Firefox erbij gebruiken, ook goed! Groetjes, fijn weekend, Ira

Elizabeth zei

Ik werk al meer dan 1 jaar met Google Chrome vanwege blogreactie problemen en het bevalt mij prima en sindsdien heb ik geen problemen meer en alles gaat ook een stuk sneller.