Volgers

dinsdag 17 juli 2012

You're Simply the Best

Goedemorgen bloggers vandaag heb ik voor 
jullie een stempelkaart.
Deze kaart heb ik gemaakt voor Nadine.
Zij wordt aanstaande vrijdag 25jaar en ze vond het
leuk om van haar mede bloggers een kaart te mogen
ontvangen en je maakte ook nog kans op een leuke prijs.
Nou ik maak graag een kaart voor een medeblogger ben
benieuwd wat jullie ervan vinden.
Het was alleen nog spannend of mijn kaart wel aan
zou komen het heeft er 9 dagen over gedaan en 
was een beetje beschadigd [ jammer ].
Maar dat mag de pret niet drukken 
anders had ik nog een nieuwe gemaakt.
Ze wilde graag dat je de kleuren
 Zwart / Wit en Rose gebruikte.


Good morning bloggers today I have for you a stamp card.
This card I have made for Nadine.
She is getting 25 next friday and she would love if 
you made a card for her and you can win a prize.
Well I like to make a card for one of my bloggers
and I'm curious what you find of it.
She wanted that you used the colors Black /White and Pink




Crafts and Me challenge; Stitching [ Real or Faux ]







Materials;
paperpad love [ kars ], rhinestones, sewing machine, cb,
 paperpad for cardmaking and scrapbooking 
[ boekenvoordeel ],
nestabilitie classic scalloped circle large, ribbon 4cm,
heatgun, embossing powder black [ ranger ],
cricut, cartridge aslyn's alphabet.

Stamp;
girl [ pink ribbon sheet ]
text clear stamp inkadinkado 97608
text inside [ marianne design ].
back stamp was given to me 3 weeks ago
from my sister in law Marian.












28 opmerkingen:

downrightcrafty zei

wow love the hot pinks with the black and white such a striking card just beautiful
good morning to you
Hugs Kate x

jokiedebeer zei

Beter laat dan nooit zeg ik dan maar, gelukkig na 9 dagen reizen toch aangekomen.
Het is een mooi kaartje Karin


groetjes joke

Doreen zei

This is gorgeous,love the image and fab layout.xxx

Marlieke zei

Ja ik weet niet wat dat is met de post. Hier komt ook niet altijd alle post goed aan :-(

Mooie kaart heb je gemaakt!

Wil zei

Zooo, die is schitterend.Ik vind de kleurencobinatie geweldig. Die ga ik onthouden.

groetjes Wil

Jolanda zei

heel mooi gemaakt karin! eens wat anders:0)
grtz Jolanda

Bea zei

Een prachtige kaart heb je gemaakt voor de jarige Nadine Karin, gelukkig is deze toch nog op tijd bij haar aangekomen...

groetjes en een fijne dag Bea.

Marjan zei

Ik vind hem super Karin! Zal zij ook vinden, en zo mooi ook verder afgewerkt!

Riet zei

Een hele mooie kaart Karin.

Liefs Riet.

Linda zei

Gaaf kaartje
gr linda

Anoniem zei

Wauw, super kaart! ziet er vlot uit, voor een jonge dame! Mooi gedaan Karin!
Groetjes Jacomijn

Marian zei

Leuke kaart!

Sieta zei

Een geweldig mooie kaart Karin en jammer dat hij wat beschadigd is aangekomen.

Liefs Sieta

José zei

Ik vind je kaart helemaal te gek. Dat meisje vind ik ontzettend leuk!!! Heerlijk papier en je binnenkant is net zo mooi als de buitenkant. Echt een kadootje om te krijgen en gelukkig dat hij toch nog is aangekomen.

Lenie Hempen zei

Prachtig mooi kaartje Karin.
Het gaat niet altijd goed met de post.
Wat Jammer dat Je kaart beschadigd is aan gekomen.

Gr Leny Hempen

cristel zei

ik vindt hem heek erg mooi maar het is ook een mooie kleurencombinatie en je hebt de binnenkant ook prachtig versiert
grtjs

Rosie zei

Wow, Karin, this is a very beautiful card.

Elise zei

Ik vind het weer een supermooie kaart!! Mooie kleuren combo!!
Groetjes Elise

Unknown zei

Een énige meidenkaart Karin, lekker vrolijk en zo'n leuke papiercombinatie! Zonde dat de post er zo lang over heeft gedaan en dan ook nog beschadigd aankomen, maar dat vindt Nadine vast niet erg, ze is vast al te blij dat je een kaart voor haar hebt gemaakt! Groetjes, Ira
irascreacorner.blogspot.com

Carola zei

Supermooie kaart en wat een mooie kleurencombinatie. Ben het met Ira eens: een enige meidenkaart!
Groetjes Carola

An Smets zei

zeer mooi kaartje, leuk naamstempeltje heb je
Groetjes,
An

Ellis zei

Fantastic card you made for her, it looks amazing! =)
Hugs, Elenor

Artesania zei

WoW ,wow ,wow ,this card is amazing ,great design and the colourcombo is perfect!
Hugs Gudrun

Gunn`s Kort zei

WOW, I just love this amazing card!
I whish you a very good summer:)
Hugs from Gunn

Kathy Bradley zei

Karin,
What a bright, happy and pretty card! The image is fun and the colors are so wonderful!!

Annerieke zei

Pfff, 9 dagen, zo ver kan het toch niet zijn? En wat jammer dat de kaart beschadigd is, maar gelukkig....hij is aangekomen! Vind het een erg leuke kaart, vooral het dansende figuurtje! Leuke naamstempel heb je.

gr Annerieke

coops zei

wow so stunning.gorgeous striking colours and i love your fab design.
thanks for joining in my stitching challenge at Crafts and Me :D

xx coops xx

Carol Hurlock zei

Just beautiful. The color combination is awesome.