Volgers

zondag 21 september 2014

Wedding Chandelier

Goedemorgen bloggers 2 weken geleden vroeg iemand of ik 2
huwelijkskaarten kon maken.
Dit is 1 van die huwelijkskaarten ze vond hem prachtig.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.


Goodmorning bloggers 2 weeks ago has ask someone
if I could maken 2 wedding cards.
This is 1 of the wedding cards and she has found
 the card gorgeous.
I'm curious what you find of it.


Materials;
vintage picture hobby voordelig HV033,
embossing folder Deb Devine, roses ribbon [ fabric store ], 
charm, half pearls, fanciful flourish one B117 [ Cheery Lynn ],
butterflies with wings D138 [ Cheery Lynn ].





31 opmerkingen:

Anoniem zei

Super mooi gedaan, Karin!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Ans Gilbert zei

Hoi Karin,
wat een prachtige, stijlvolle kaart, heel mooi alles in't wit en met het mooie plaatje, super gemaakt,
liefs Ans
p.s. wat lief om mij een kaartje te sturen, dankjewel, ben er blij mee !!

Hermien zei

Prachtig zo in het wit

groetjes Hermien

Doreen zei

This is just gorgeous,a fabulous design and layout.xxx

Linda Simpson zei

This is gorgeous Karin, I love the beautiful lace and image.
Hugs
Linda xxx

Kreatives von Andrea zei

Liebe Karin, ich habe schon ein schlechtes Gewissen, dass ich es in letzter Zeit nicht geschafft habe, deinen Blog zu besuchen und zu kommentieren, doch das wird nun wieder anders werden, so hoffe ich doch.

Deine heutige Karte ist so edel und gefällt mir wieder sehr gut.eine ganz fantastische Gestaltung.

Du warst ja so fleißig in der letzten Zeit und es sind so wundervolle Werke entstanden, dafür möchte ich dir mit deisem Komentar ein ganz dickes Lob aussprechen....und dir Danke für deine Treue und lieben Kommentare auf meinem Blog sagen. Ich habe mich sehr gefreut, dass du trotzdem ich mich so rar gemacht habe, du bei mir geschrieben hast...Danke dafür...

So, nun habe ich fast einen Roman geschrieben, aber diese Worte bin ich meinen treuen Lesern schuldig.

Ich wünsche dir einen schönen Sonntag sei ganz lieb gegrüßt von deiner Andrea

Bea zei

Prachtige huwelijkskaart Karin, mooi zo in het wit....

groetjes Bea.

Marjan zei

Het is ook een heel, heel mooie kaart, dat wit en de combi met het paaltje en de mooie stansjes maken het ook een chique kaart!

aussie aNNie zei

Gorgeous card, love this sweet image, colours are gorgeous and your beautiful papers....stunning as always.xx


The Journey is the Start

Richtsje zei

Wow en wauw zijn de woorden die ik eigenlijk wel wil gebruiken Karin! Wat een schitterende kaart, zo chique en stijlvol.....dit kun je volgens mij alleen maar prachtig vinden als je dit krijgt!

Groetjes Richtje

Alyx zei

Absolutely fabulous. So pretty without being too sickly. Just perfect and love that little charm. xx

Laine zei

Beautiful image and stunning detail Karin.
Laine
xx

Lou Sims zei

Stunning and romantic. I bet they loved this card and what a perfect keep sake. Lou x

Unknown zei

Beautiful .love the design and the flowers. really like the nice touch of the bell xx

Elizabeth zei

Schitterende en elegante kaart!!

Brawny x zei

Very elegant Karin. Gorgeous card x

Marian zei

Heel erg mooi!

Desire Fourie zei

Beautifully elegant Karin. Love the fabric roses.
Hugs Desíre {Doing Life}

Ellen zei

Een juweeltje Karin....prachtig!
Liefs Ellen

Grietje zei

In één woord wauw! Echt schitterend. Meer valt er niet over te zeggen...
Groetjes Grietje

coops zei

oh wow so stunning karin.i love the white on white design and beautiful details and image ;D

xx coops xx

Collette zei

This is beautiful! I love all the white on white - so elegant

Corrie zei

Schitterend Karin, ik begrijp dat de opdrachtgeeefster er blij mee was, hij is zo mooi.
Lieve groetjes,Corrie

Unknown zei

wow .stunning card.x

Andree zei

A beautiful card Karin, the white on white is so effective x

Crafty Judith zei

Really beautiful Karin hun love white on white - must get to do that hugs Judith x

Zoe zei

What a stunning card Karin, beautiful image xx Zoe xx

Anoniem zei

Hello Karin, another gorgeous card and image. White on White always looks fabulous.

Teighan

Unknown zei

Ja, geen wonder dat je klantje er blij mee was Karin, het is weer een superstijlvolle kaart geworden in dat chique wit! Groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner

Em Louise Fairley zei

Absolutely stunning!

Hugs,
Em x
Creative Em

Kathy Bradley zei

Fabulous and elegant - your white on white cards are the best!